• Друк

VasilevaВасильєва Галина Іванівна

Провідний інспектор управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, кандидат педагогічних наук

Викладання наступних дисциплін: "Інформаційні технології організації інклюзивного середовища", "Системний аналіз і прийняття інноваційних рішень".

Коло наукових інтересів: Управління освітою, інклюзивне навчання, спеціальна освіта

 

Посилання на профіль "Гугл Академії"

https://scholar.google.com.ua/citations?user=uoiHfC0AAAAJ&hl=uk

Посилання на профіль ORCID

http://orcid.org/0000-0001-8238-1289

 

Освіта

Повна вища освіта, Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (1987, вчитель іноземних мов (англійської та французької), Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти, м. Київ (2007, керівник навчального закладу), Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (2011, магістр державного управління)

 

Інформація про видані підручники, навчальні посібники та монографії:

Васильєва Г.І., Любарець В. В. Термінологічний словник –інклюзія. Київ : Міленіум, 2018. 42 с.; Васильєва Г.І. Методичні рекомендації планування роботи асистента учителя закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. Київ : Міленіум, 2018. 44 с; Васильєва Г. І. Позиції зарубіжних вчених впровадження

інклюзивної освіти. Методологія неперервної освіти та наукового дослідження : колективна монографія / за ред. Н. М. Рідей, Е. В. Лузік. Київ : ТОВ ЦП «Компринт», 2020. С. 125-132; Любарець В., Васильєва Г., Верьовкіна Ж. Нормативно-правові аспекти в інклюзивній освіті. Освіта майбутнього: концепції, методи, підходи : колективна монографія / кол. авт. ; голов. ред. В. В. Любарець, В. В. Бахмат. Київ : Міленіум, 2020. С. 216-227.

 

Наукові статті (за останні 5 років) :

Жадан М., Васильєва Г. Молодіжна політика. Україна і Німеччина політика і управління в демократичній правовій державі: Перша Німецькоукраїнська осіння академія, 1-12 октября 2009 г. Росток, 2009. С. 80-82; Любарець В., Васильєва Г., Верьовкіна Ж. Диференційований підхід в інклюзивній освіті. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 2017. Вип. 13. С. 150–156; Васильєва Г. Організаційно-педагогічні умови формування методичної компетентності працівників освіти інклюзивної форми навчання. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 2 (106). С. 194-211; Васильєва Г. Формування методичної компетентності педагогічних працівників інклюзивної освіти під час підвищення кваліфікації. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2021. № 3 (107). С. 90-98; Liubarets V., Vasylieva H. Educational workers methodological competence formation in the conditions of inclusive learniig. Paradigm of

knowledge. Frankfurt, 2021. February 1(45). P. 154–175.

Робочі програми, навчально-методичні комплекси, методичні рекомендації (за останніх 5 років):

Васильєва Г.І. Методичні рекомендації планування роботи асистента учителя закладів загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. Київ : Міленіум, 2018. 44 с.

 

Виступи на Міжнародних конференціях (за останні 5 років):

Васильєва Г. Аналіз передумов підготовки та перепідготовки працівників освіти до роботи в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-практичної конференції Кам’янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Київ : Міленіум, 2021. С. 53-55; Васильєва Г. І., Стремоухова В. М., Черченко Т. М. Особливості організації дистанційної корекційної роботи вчителями-логопедами в умовах воєнного стану. Перспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 18 серпня 2022 р., Полтава, 2022, С. 12-14

 

Інформація про підвищення кваліфікації:

У 2020 році закінчила аспірантуру Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, у 2021 році захистила дисертацію на тему "Формування методичної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного середовища" та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук (диплом ДК № 063358)