09 квітня 2015 р. в НПУ імені М.П. Драгоманова відбувся круглий стіл на тему «Проблеми гетерогенності та інклюзії в освітньому середовищі». Метою круглого столу було залучення провідних науковців і фахівців Києва до обговорення питань стратегії розвитку освіти, інтеграція здобутків освітянської громади з актуальної проблематики гетерогенності та інклюзії на сучасному етапі.
Модераторами круглого столу виступили Галина Нестеренко, доктор філософських наук, професор, координатор проекту ТЕМПУС-543873 в НПУ імені М.П. Драгоманова, та Зоя Гаркавенко, кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології, завідувач Науково-дослідної лабораторії освітніх компетенцій в умовах гетерогенності. Вони презентували результати виконання проектних завдань за 2014 р. та запросили учасників до дискусії на тему «Гетерогенність та інклюзія: спільне та відмінне. Проблеми та перспективи розвитку інклюзивної освіти в м. Києві».
У дискусії взяли участь представники адміністрації університету, органів муніципального управління м. Києва, викладачі та керівництво кількох інститутів НПУ імені М.П.Драгоманова: Інституту педагогіки та психології, Інституту корекційної педагогіки та психології, Інституту соціальної роботи та управління, Інституту розвитку дитини, Інституту перепідготовки та підвищення кваліфікації, Інституту соціології, психології та соціальних комунікацій.
Запрошуємо детальніше ознайомитись із матеріалами дискусії в матеріалах круглого столу.
The round table "Problems of heterogeneity and inclusion in the educational environment" was organized at National Pedagogical Dragomanov University (April 9, 2015). Its aim was to attract leading scientists and specialists of Kyiv to discuss the strategy of educational development, integration of educational achievements of community in the issues of heterogeneity and inclusion.
The moderators of the roundtable were Dr. Prof. Galyna Nesterenko, coordinator of TEMPUS-543873 at Dragomanov University and Dr., Ass. Prof. Zoya Garkavenko, Head of Research Laboratory for educational competencies with regards to diversity. They presented the results of the project tasks in 2014 and invited participants to a discussion on the topic "The heterogeneity and inclusion: common and different. Problems and prospects of inclusive education in Kiev".
Participants included representatives of the University administration, municipal administration of Kyiv, teachers. professors and managers of several institutions at Dragomanov University: Institute for Pedagogy and Psychology, Institute for Correctional Pedagogy and Psychology, Institute for Social Work and Management, Institute for Child Development, Institute for Continuing Education, Institute of Sociology, Psychology and Social Communications.