Абітурієнту
Опитування
Опитування студентів
Опитування випускників
Опитування стейкхолдерів
Контакти
Телефон: (044) 288-34-67
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (028-спеціальність)
Адреса: м. Київ, вул. Пирогова, 9, кімн. 5.5
028 Менеджмент соціокультурної діяльності
ОСНОВИ ВИДАВНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Маєте бажання в майбутньому заснувати власне видавництво, друкувати найкращих, піднімати українську культуру, стати успішними та вийти на міжнародні ринки?
Або знати основи цієї справи для власної успішної кар’єри у видавництві? Реєструйтесь на курс «Основи видавничої діяльності»
Ви дізнаєтесь про:
- основні тенденції розвитку видавничої справи в Україні і світі;
- законодавчу базу видавничої справи в Україні;
- типові структури видавництв та видавничих організацій в Україні і світі;
- порядок створення та реєстрації видавництва (видавничого підрозділу), друкарні чи редакції періодичного друкованого органу;
- змістову та матеріальну структуру різних видів видавничої продукції;
- національні й міжнародні видавничі стандарти та правила їх застосування.
- функціональні обов’язки працівників видавництв та редакцій;
- сучасний ринок української поліграфії;
- вимоги поліграфічних підприємств до видавничих оригінал-макетів;
- сучасну мережу дистрибуції друкованих періодичних і неперіодичних видань;
- складові системи продажу друкованих видань у ринкових умовах;
- основи економіки видавничої справи та шляхи здешевлення видання.
Ви навчитеся:
- орієнтуватися в тенденціях розвитку видавничої справи в Україні і світі;
- аналізувати тематику, мову та географію випуску різних видань;
- відрізняти типи сучасних видавництв та видавничих підрозділів;
- розробляти статут видавництва; готувати документи для його реєстрації;
- розробляти видавничу програму;
- відрізняти різні види видавничої продукції;
- визначати формати різних видів видань;
- структурувати видання за змістовою, вступною та заключною частинами;
- визначати основні елементи матеріальної конструкції книжкового видання;
- застосовувати національні й видавничі стандарти;
- орієнтуватися в складанні попереднього кошторису витрат на видання.