Абітурієнту
Опитування
Опитування студентів
Опитування випускників
Опитування стейкхолдерів
Контакти
Телефон: (044) 288-34-67
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (028-спеціальність)
Адреса: м. Київ, вул. Пирогова, 9, кімн. 5.5
028 Менеджмент соціокультурної діяльності
PR-ТЕХНОЛОГІЇ ТА РЕКЛАМА
Сучасні вимоги до професійної діяльності фахівців із документознавства та інформаційної діяльності включають обов’язкове розуміння тенденцій та закономірностей розвитку сфери Public Relations (зв’язків із громадськістю) та реклами. І перше, і друге є специфічними різновидами інформаційної діяльності, надзвичайно затребуваними у ХХІ столітті. Це інформаційна діяльність з презентації власного підприємства або власної професійної діяльності, а також із просування нових продуктів і послуг на ринку. Зокрема, актуальним є вивчення PR-технологій та реклами в галузі освіти, оскільки з одного боку, дозволяє краще зрозуміти процеси документно-інформаційних комунікацій у навчальних закладах, починаючи з університету, де навчається студент, а з іншого – дає необхідні компетенції для цілеспрямованого просування освітніх продуктів та послуг, наприклад, працюючи в комерційному освітньому центрі або інформаційно-аналітичній установі після отримання диплому про вищу освіту.
Теоретичне осмислення зазначених питань в рамках вивчення цієї дисципліни дає можливість оволодіти такими вміннями, як: встановлювати та постійно підтримувати необхідні зв’язки; підпорядковувати та відтворювати інформацію; орієнтуватись на ринку товарів та послуг; практично застосовувати технологію планування та основи управління процесом PR в установі. У результаті вивчення дисципліни розвиваються навички: планувати розвиток маркетингової галузі та поточної роботи в інформаційній установі; планувати власний PR; організовувати роботи з рекламними документами на підприємстві та ін. Особливістю цієї дисципліни є те, що студенти додатково здатні розвивати у собі ще прагнення до професійного вдосконалення; самодисципліни; оперативного реагування та диспетчеризації діяльності; підтримання зв’язку з іншими членами робочого колективу, самопрезентації всередині організації та в зовнішньому середовищі.